نوشته شده توسط : مارال

راه‌اندازی اولین بانک دریایی در کشور

معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست از تهیه و راه اندازی اولین بانک داده مکانی دریایی خبر داد و گفت: این بانک برای سواحل دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان است و در آن ۲۰ لایه اطلاعاتی قرار دارد که حاوی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری است
به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، عبدالرضا کرباسی با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین بانک داده مکانی دریایی برای دریاهای شمال و جنوب کشور تهیه و راه اندازی شده است.

معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به جزئیات این بانک اطلاعاتی، گفت: این بانک داده ای، شامل انواع لایه های مختلف آلودگی محل استقرار صنایع است که بر اساس آن کمیت و کیفیت پساب های صنعتی مشخص می شود.

وی یادآور شد: این بانک داده ای توسط نیروهای متخصص در حوزه دریا و پساب سازمان محیط زیست تهیه شده است و می تواند نقش مهمی در برطرف کردن آلودگی های دریایی کشور داشته باشد.

کرباسی در ادامه تصریح کرد: این بانک برای سواحل دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان است و در آن ۲۰ لایه اطلاعاتی قرار دارد که حاوی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری است.

به گفته این مقام مسئول در سازمان حفاظت از محیط زیست، بانک داده مکانی دریایی در کشور هم اکنون با دسترسی محدود در اختیار قرار دارد و سایر اطلاعات مورد نیاز دستگاه های دیگر نیز بر این پایگاه بارگذاری می شود و در اختیار افراد قرار می گیرد.




:: موضوعات مرتبط: داخلی , ,
:: برچسب‌ها: اولین بانک دریایی در کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: